RUOSI
Среда, 04.12.2024, 22:06



Приветствую Вас Гость | RSS
[ Главная ] [ UOP - Форум ] [ Регистрация ] [ Вход ]
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: ruosi  
UOP
RobДата: Пятница, 12.10.2007, 03:57 | Сообщение # 1
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Do you have any information regarding the uop file format? uodev offers alot of information about it but there are still 12bytes of unknown data in file definition header. Most people seem to think it is a hash containing filename/extension which would make sense.

Since you already have a complete undertanding of UO:KR network protocols, I assumed you might be able to provide a bit of insight on the file format.

 
ruosiДата: Четверг, 18.10.2007, 18:17 | Сообщение # 2
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 37
Репутация: 4
Статус: Offline
No, i didn't need to decode filenames from uop. I am mostly interested in network protocols and game logic.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright RUOSI © 2024      Сайт управляется системой uCoz